מה ההבדל בין פניה לספק הסדר להחזר כספי?

1

פניה למטפל הסדר – המבוטח בוחר מטפל הסדר אליו מעונין לפנות, מרשימת מטפלי ההסדר הרחבה שלנו (קישור), לאחר קביעת תור המבוטח פונה למוקד השירות שלנו לצורך הנפקת התחייבות ובמעמד הטיפול משלם השתתפות עצמית.

התהליך קצר ומהיר, כרוך בהוצאה מינימאלית ומסתיים בעת קבלת ההתחייבות.

החזר כספי – המבוטח פונה למטפל מוסמך לבחירתו, משלם לו באופן פרטי בהתאם לתעריפים של המטפל. לצורך קבלת ההחזר בהתאם לכתב השירות, המבוטח נדרש להגיש תביעה, תוך צירוף הקבלה בגין התשלום ומסמכים נוספים המצוינים  בכתב השירות.

בבחירה במסלול החזר כספי, יש לוודא מול כתב השירות שאכן יש זכאות להחזר כספי (ישנם שירותים מסוימים בהם אין זכאות להחזר) וכן שהספק אליו פניתם עומד בהוראות כתב השירות. בתהליך החזר כספי בדיקת הזכאות מתבצעת לאחר קבלת השירות והתשלום בפועל. רק לאחר הגשת התביעה לחברה, החברה תברר את הזכאות להחזר ותפעל בהתאם.

אני רוצה לפנות לספק הסדר, מה עליי לעשות?

2

  1. להיכנס לדף בחירת הספקים (קישור) ולבחור מבין ספקי ההסדר בתחום הטיפול המבוקש ומיקומכם הגיאוגרפי.
  2. לפנות למוקד השירות של החברה בטלפון 072-2756606 או במייל mokedt@targetcare.co.il, לברר את זכאותי ולציין את ספק ההסדר אליו ברצוני לפנות.
  3. החברה תצייד אותי בטופס התחייבות מתאים ובפרטי התקשרות עם הספק.
  4. בהתאם לשירות החברה תגבה השתתפות עצמית או תציין על גבי ההתחייבות מה ההשתתפות העצמית אותה יגבה ספק השרות בעת מתן השירות בפועל.
  5. פניה שלכם לספק השירות והמשך התנהלות מולו.

כיצד מגישים תביעה להחזר כספי?

3

  1. יש למלא באופן שלם ומפורט טופס תביעה (קישור), לצרף את הקבלה על התשלום ואת כל המסמכים הנוספים הנדרשים בהתאם לשירות בו מדובר.
  2. לשלוח את התביעה בדואר (עדיף רשום) לכתובת: רחוב הבושם 3, קריית מנרב, אשדוד.
  3. עם קבלת התביעה בחברה ישלח SMS או מייל בהתאם למצוין בטופס התביעה על פתיחת התביעה.
  4. לאחר הטיפול בתביעה במידה ואין מסמכים חסרים ואכן ישנה זכאות, תשולם התביעה בהתאם לתנאי כתב השירות.

אני רוצה העתק של כתב השירות שברשותי, למי עליי לפנות?

4

על מנת לקבל העתק של כתב השירות שברשותך, יש לפנות למוקד שירות הלקוחות של חברת הביטוח בה אתה מבוטח או לחילופין לפנות לאתר האינטרנט של החברה.

אני רוצה להצטרף לכתב שירות נוסף שראיתי באתר שלכם, מה עליי לעשות?

5

על מנת לרכוש כתב שירות חדש, יש לפנות לסוכן הביטוח שלך או למוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון 072-2756606 , שם יוכלו לסייע לך בנושא.

הגשתי תביעה ואני רוצה לברר מה הסטטוס שלה, לאן אני פונה?

6

נשמח לעמוד לרשותך במוקד השירות שלנו בטלפון 072-2756606 או במייל mokedt@targetcare.co.il ולמסור לך את המידע המפורט.

החיים זה מה שקורה בזמן שאנחנו מתכננים אותם...

נגישות